Carti ….

S-a publicat Septembrie 13, 2012 de lavideea

Buna…stiu ca nu am mai tradus de mult timp..dar mie greu ..si e foarte mult …dar am tradus o parte din capitolul 7  ….astea sunt cateva carti citite de mine si care mi-au placut …unele le-am imprumutat de la prietena mea,dar le voi achizitiona si eu ….mi-am mai comandat niste carti si abia astept sa le primesc si astept sa mai apara volume noi pe site-ul Leda……Eu mi-as mai cumpara carti ,dar trebuie sa strang bani :)) .

Ce carti va plac sau care ati citit din cele pe care le-am afisat eu ?Si ce imi mai recomandati sa citesc ?

Lasă un răspuns

